A-kassa och arbetsförmedlingen!

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig, och även fått papper till a-kassan.
Så med andra ord så fick jag inte jobbet jag sökte. Men har nu börjat tvivla på norge. Folk blir så ledsna när jag pratar om det, så jag vet varken ut eller in längre. Vi får se helt enkelt.

Helgen då,
I torsdags var jag hos Jocke och grillade, det var nice. Första grillningen för året :)
I fredags var jag i örebro med Mamma, Pappa, Lillebror och Linda och handlade lite. Fick en jätte fin klänning av Mamma :) Jag hade tänkt att jag skulle förlja med Mamma och Pappa hem och bara ta det lugnt på kvällen men så ringde Jessica och ville att jag skulle åka dit, så sagt och gjort. Jag satte mig på bussen och åkte dit, det blev en lugn kväll på ett par nattklubbar. Men det var kul att umgås med Jessica igen.
I lördags åkte jag hem och åt påskmiddag hos mor och far med syskon. Det var gott, åt inte på hela dagen för att jag skulle få plats med massa av mammas köttbullar... På kvällen jobbade jag på Wickan, slutade tidigare för jag hade inget att göra och var jätte trött, så jag gick hem och sov. I söndags så umgicks jag med underbara Emelie, måste ses oftare!!! Och så var jag ute på promenad med Wilma, Lovisa och Love.

Igår fick jag en påsk present av Alex, så gulligt av honom :) Tack tack!

Och så idag har jag varit på arbetsförmedlingen så nu är jag barnvakt åt Wilma och Lovisa en stund för Love är hos doktorn. Så nu ska vi busa och sen ska jag sätta mig och fylla i papper till a-kassan, pliktverket och söka ett intressant jobb jag har hittat =)

Lägger upp lite bilder från när jag och Sonja var i Västerås förra veckan.

Sonja och jag i Solen!


Sonja och jag i bilen!






Bilderna är från när jag och Sonja var i västerås förra onsdagen. Vi hade en toppen dag och jag fick ett jätte fint halsband av Sonja. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0