Elina har bestämt sig!

Idag lagade jag som sagt mat till syster och barnen. Sen gjorde jag mig iordning och skulle ner till stan en sväng och lämna in ett paket och hälsa på lillebror. När jag stod och sminkade mig så stod Wilma där och tittade på mig,som hon brukar när jag gör det för hon börjar ju bli stor nu och måste lära sig :) Söta barn! Iaf Hon ville ha lite ögonskugga, och det fick hon så hon valde en lila. Det la ju Lovisa märke till så det ville ju hon oxå ha givetvis så hon valde en brun. Då kommer Lilla Love springandes, för han vill ju oxå vara med, Haha, så han väljer en silvrig med glitter! Så fina blev dom och sprang och visade mamma :)
Efter detta så frågar Wilma mig om hon får följa med mig till stan och jag svarar nej, men sen funderade jag på det och varför skulle hon inte kunna det, hon är ju som sagt stor nu och det känns som att jag ibland säger nej och sluta lite för ofta till dom. Så jag sa att hon kunde fråga mamma och det fick hon så klart. Så vi klädde på oss och skulle gå, då blir Lovisa och Love helt galna och ska med dom me. Jag har nog aldrig sett dom klä på sig så snabbt. Så då blev det alla tre som följde med. Wilma och Lovisa är så duktiga och går hela vägen till stan och Love åkte sin vagn. Vi lämnade in paketet och så ville barnen åka buss hem som vi brukar göra för att dom tycker om det :) Så tog en buss till kronhallen och handlade lite och sen gick vi hem (fast Love tyckte vi skulle åka buss från kronhallen och hem fast det är typ 50 meter) Hehe. Så när vi kom hem så åt vi räkor och mackor. Sen var det natten för barnen och dax för mig att följa med syster Elaine och handla. Alltid lika trevligt att träffa henne, gör ju inte det så ofta av någon anledning.  Så vi åkte till coop och handlade och sen hoppade jag av vid solariumet och solade med Sonja, sen åkte vi hem till henne och jag färgade hennes löshår :)

Sen kommer vi till det som jag har bestämt mig för. Som  jag idag berättade för Sonja. Den som det var svårast att berätta för! Jag ska åka/flytta till Norge och jobba. Har fått ett jobb där som jag kommer var borta minst 4 mån. Så troligtvis så åker jag i början av Maj. Kommer förmodligen säga upp lägenheten eller låta lillebror ta över den helt. Så när jag kommer hem så vill jag skaffa mig en ny lägenhet. Vi får se hur det blir, men Norge kommer jag åka till iaf.
Det kommer bli jobbigt och jag kommer sakna alla fruktansvärt mycket. Men det är ju inte allt för långt och jag kommer ju komma hem så ofta jag kan. Men skriver mer om det när allt är helt klart.. Nu ska jag sätta mig på http://www.photofunia.com/ och göra lite roliga bilder, får se om jag lyckas så kan jag lägga upp någon sen.

Natti natt!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman bilderna vart skit grymma... Snart ska jag bjuda dig på serbisk mat:) hope U like it... ses snart.. Puss puss //Sonja <3

2009-04-03 @ 14:18:17
Postat av: Therese

Meeeen!! Du kan inte åka så långt bort!! Anton fyller ju STOR i Maj:'(

2009-04-05 @ 16:32:10
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0