Helgen!

Helgen har varit lugn. Var hos Linda och klippte mig och färgade håret i fredag förmiddag, blev jätte snyggt som vanligt :)
 Var på bio i fredags, Fast and furious. Riktigt bra film.
I lördags var jag på tivoli med Syster, Mattias och barnen, Träffade även Linda och grabbarna där. Var länge sen jag såg dom nu så det vara super kul. Åkte virvelvinden med Liam och han höll på att kräkas så vi fick gå av. Hehe, inte lätt att vara liten :) Sen jobbade jag @ Wickan på kvällen.
Har sovit väldigt lite denna helg, lite märkligt iom att jag faktiskt har tagit det lugnt hela helgen. Men så blir det när man inte vill sluta umgås och gå hem och sova =p
Idag blir det att träna lite, sen ikväll har jag ljusparty.

Just nu sitter jag och dricker kaffe och försöker vakna till. Ska ställa mig och baka till ljuspartyt sen.
Nu ska jag gå och ringa några samtal.
Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0