Helgen!

Helgen har överlag varit bra.

Jobbade på Wickan i fredags, Markus Krunegård spelade. Riktigt bra spelning. Trött som attans var jag när jag slutade så jag gick hem och sov :)

I Lördags var det jobb på Spero som gällde, Det var kul och jag fick ett linne/klänning som tack för hjälpen :)
Efter det bar det iväg till Lovisas 4-års kalas. Hon fick Nintendo Ds av mig, mamma, pappa och syster. Hon blev super glad.
Sen var det bara att ge sig hem och äta och göra sig iordning. Först bar det iväg till Sonja en sväng som hade födelsedagsfest. Stannade dock inte så länge. Åkte hem till syster för det skulle komma folk hit på fest. Drack en del alkohol och sen blev det Wickan. Dansade nog hela kvällen tror jag med min underbara Sonja :) Haha, jag som inte ens kan dansa =p
Sen gick jag hem, fick ett litet bryt på hemvägen, men som om min bror kände det på sig så ringer han precis då till mig och kommer bokstavligt talat springande till undsättning min underbara lillebror! Vi köpte mat på Max och åkte hem och käkade.
Igår gjorde jag inte mycket. Sov mest hela dagen och var allmänt förvirrad och fattar inte vad det är med folk. Vad är det för fel? Men men, tänker verkligen inte lägga min energi på det något mer alls.
Så idag har jag suttit och raderat telefonnummer och msn kontakter, och himmel vilken lättnad!

Imorgon ska jag på en jobb intervju, hoppas hoppas. Då flyttar jag inte till Norge. Det hade varit skönt att komma bort, men fick en del ledsna reaktioner när jag berättade att jag skulle flytta och sen dök detta jobb upp från ingenstans så det är kanske inte meningen att jag ska flytta!?  Vi får se vad morgondagen utvisar.

Nu ska jag kolla på tv och vänta på att Sonja slutar så ska vi leka då.

skriver och berättar hur det gick imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade inte låtit mina vänner stå i vägen för mina drömmar. Jag hade åkt. Är det riktiga vänner så finns de ju kvar när du kommer hem. Och norge är ju inte längre än att man kan hälsa på och komma hem ibland. 4 månader är ju ingenting i tid, men en riktig upplevelse och erfarenhet.

2009-04-15 @ 08:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0