Jag önskar!

Idag har jag haft ljusparty, gick bra och jag fick handla för 666 kr :) Men det blev 5 paket ljus och två ljushållare. Tyckte inte dom hade så mycket snygga grejer i denna katalog. Men ljus går ju åt! Efter ljuspartyt så umgicks jag med Sonja, vi åkte till donkan och käkade lite och drack kaffe. Och som alltid när vi umgås så kommer det ju upp samma samtalsämnen. Är bara Sonja som jag kan prata så med. Och efter varje gång vi pratar om detta så blir jag så fundersam och tänker och tänker. Och som vanligt kommer jag längre i mitt funderande och tänkande.

Så det som jag funderar på ikväll är att jag inte ångrar speciellt mycket i mitt liv, Förutom en sak, en sak jag ångrar så hårt och som jag skulle kunna göra mycket för att få en chans att göra annorlunda. Få göra det bätte. Få göra om det och vara mig själv, inte vara den Elina som jag vad då. Jag vill göra om det NU. Om jag fick en önskan, då önskar jag att jag fick göra om detta. Göra det på ett bra sätt så att man slipper sitta här så lång tid efter och fundera på det och veta att det hade kunnat gjorts på bättre sätt. Det önskar jag. Men vem vet, jag kanske får den chansen någon gång. Man ska ju aldrig sluta hoppas, aldrig sluta förvånas.

I've got to touch you right now
Try to keep it down
So nobody hears, you need to whisper
Gently in my ears
Everything you'll say, will show me the way..


Nu ska jag krypa ner och kolla på tv!
Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0