Wiiiiiieeee!

DEN 18-19 MAJ SKA JAG MÖNSTRA! Fick brev igår, det ska bli så sjukt roligt :) Jag är riktigt laddad!!!!

Igår käkade jag lunch med Jocke, det var nice, efter det så kom Therese och hämtade mig och vi fotade lite i bregårdsskolans studio. Var nog det tråkigaste vi har fotat än så länge. Hehe, men det måste ju oxå göras :) Efter det så åkte jag till Mor och Far och hälsade på, och övningskörde. Jag har ju inte krockat än iaf =p

Idag tvättar jag, och efter det ska jag hjälpa Therese och fota lite igen. Sen blir det till mor och far idag igen för idag fyller pappa år. Grattis grattis!

Lägger upp en bild som Therese har tagit på mig, riktigt nice bild förutom att jag ser lite dryg ut =p
Kolla in Thereses hemsida http://www.theresejohansson.se riktigt snygga bilder finns att hitta där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0