PIP, Jobb och lite annat!

Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Ska försöka berätta vad jag har gjort..

Jobbade på PIP, det värsta jag någonsin har gjort, kommer aldrig mer jobba på en festival. Stod i insläppet och visiterade folk. Har aldrig i hela mitt liv hört så många säga -Jag har en kniv i kalsongerna, ska du inte känna där!? Usch och fy NEJ!
Jobbade tor-lör så på onsdagen var jag där med Wilma en sväng, hon är ju ändå 7 nu så det var dax för hennes första festival upplevelse :) och på  kvällen så var  jag där och drack lite alkohol, men insåg ganska snabbt att festival inte riktigt är min grej.

Har börjat jobba i karlstad i måndags, genomförkyld efter PIP så har varit hemma ons och idag men imorgon ska jag dit igen. Kommer nog trivas där och det går bra :)
Imorgon kommer Thereses och Peters hundvalp Chevelle hit och ska vara hos mig över helgen :) Och på lördag ska vi med Linda på kräftskiva, det blir skoj.
Lägger upp lite bilder så ni kan se vad jag har pysslat med.


Wilma på PIP


Wilmas henna tatuering hon fick på PIP


Jag @ PIP


Sonic Syndicate @ PIP


Granbergsdals hytta,
Jag och Sonja var där en dag.





Nu ska jag krypa ner och försöka sova, imorgon blir det upp tidigt för att sitta på bussen 1½ timme till jobbet.
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0