Veckan och helgen!

Har jobbat hela veckan, har inget liv när jag jobbar. Vaknar, åker buss, jobbar, åker buss och sover. Samma sak måndag till fredag. Tur att jag är ledig på helgerna!

I fredags efter jobbet så träffade jag syster, Mattias, Lovisa och Love och vi käkade på Max. Wilma var på kalas så hon var inte med.. Var kanske tre veckor sen jag träffade barnen sist, och så lång tid har det aldrig gått innan. Tyckte barnen hade växt massor!

I lördags jobbade jag på Spero och efter var jag på Amelias 1-års kalas i lördags. Lilla pluttan har blivit så stor :) Efter kalaset blev det hem till soffan, var grymt trött efter för lite sömn i veckan.
Idag har jag varit med Linda, Liam och Kevin i Grythyttan, det var trevligt.
Snart blir det sängen igen och imorgon iväg till jobbet igen.
Skriver mer och lägger upp bilder en annan dag

Kommentarer
Postat av: lonta

Känner igen det där "Vaknar, åker buss, jobbar, åker buss och sover.". Det är inte kul! Hoppas allt är bra med dig annars! :) Kram!

2009-08-17 @ 16:10:59
URL: http://lontas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0