Harrys-Julfest-Julbord-Bastu-Biljard =Life is good..!!

Då har en vecka passerat igen. Och som vanligt har det hänt en massa saker, ska göra ett försök och återberätta..

Blev bjuden till Harrys på mat och dryck av Mr Snail i onsdags, det var mycket trevligt och mycket god mat. Kom dock på att ta kort lagom till desserten. Och den grymt goda Irich coffey'n!

   

Träffade Therese och lilla Amelia i veckan oxå, Snablar va fort hon växer. Vi käkade och hade det mysigt. Amelia käkade citron och gjorde miner och visade sina nya tänder. Och så lärde jag Amelia att göra High five :) Sen somnade hon lilla pluttan!

   

I fedags var det dax för julfest med jobbet, det var helt ok, Dock roligast var det när jag och Marie lämnade score och gick vidare till Koriander. Sent blev det, var hemma efter 3 lite små dragen efter att ha somnat en sväng på vägen hem. :P Underbar syster med pojkvän har jag iaf som hämtar mig i Karlstad mitt i natten :)

 

Sov tills pappa ringde och väckte mig på lördagen vi 13:30 :p Då bar det av till mor och far med mina bröder för att äta mammas mat, det var gott. Direkt efter det bar det av hem i typ 15 minuter för att duscha och fixa iordning mig. Snabba ryck kan man säga. Vidare till Degernäs herrgård för att äta julbord med det skönaste gänget jag har träffat på länge, Mr Snail och Taxi Degerfors :)  Och det innebar ju även an massa alkohol, Drack den kallast jägern någonsin tror jag, Men gott var det :)

       

Mätta och belåtna så åkte vi vidare till syster och fredrik för bastubad och biljard. Mina bröder med flickvänner infann sig oxå så det var en kanon kväll. Bastade och lillebror hällde öl i mitt hår och ursäktar sig med att -Men jag har hört att öl ska vara bra för håret! Haha! Alkoholmissbruk skulle jag kalla det ;) Spelade biljar och hade mycket roligt..!!

   



En mycket kul och händelserik helg :) Om helgen hade haft några fler timmar så hade det kunna hänt en massa mer roligt. Min telefon gick nog varm under helgen, vilket resulterade i en fråga från pappa -Händer det så mycket roligt när man är singel alltså..?? Det är kanske det man ska vara då! Varpå mamma säger -Jaså, vill du vara det?? Haha, pappas svar blir då -Nej, det vill jag nog inte! Så söta mina föräldrar :)

Nu blir det vattnet sen sängen, imorgon jobbet och bastubad efter det :) Får man drick öl på en tisdag? ;)

Hey, I'm a believer
And gravity's letting go of me tonight
You, came out of nowhere
When everything was passing by at the speed of light

So hold my hand and never let me go
Take a leap of fate into the unknown









Kommentarer
Postat av: Mr Snail

Haha, tack för det kortet :p

2009-12-15 @ 00:28:38
Postat av: Sonja

uppdatera:)!!!

2009-12-21 @ 23:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0