Mosters lilla prins blev 3 år :)

Förra veckan hände det inte speciellt mycket men som vanligt är helgen betydligt mer händelserik :)

Träffade Therese, Robban och deras helt nya lilla Kevin, så fruktansvärt söt :)
Och som vanligt blir jag tok sugen på en egen liten så jakten på ett snyggt stycke fortsätter :p

   

I lördags fyllde Mosters lilla prins Love 3 år! Stor kille nu :) Paketen öppnades fortare än kvickt, och det som var mest intressant var el motorcykeln han fick av Mormor och Jan-Åke. Han åkte som en galning och när han inte gjorde det så sprang han runt som en tok. Han satt nog stilla max 2 min och då var det bara för att ösa i sig lite mer socker i form av dricka och fikabörd/tårta. Har aldrig sett honom så speedad.
Av min fick han en gigantisk krokodil och en tröja. Krokodilen skulle ju givetvis vara med och åka motorcykel, men det var visst lite svårt :)



Självaste födelsedags barnet! :)


     

      '

   

I fredags hade jag Wilma, Lovisa och Love på besök en sväng oxå. Då träffade vi tomten..



I lördags kväll blev det bastu och alkohol med trevligt sällskap :)
Lite jobbigt var det när det var snö ute, blev en och annan snöboll i och utanför bastun :p
Men som vanligt hade jag en toppen kväll och var måttligt trött på söndagen när jag skulle upp vid 9 för att åka med Linda till Gränna.. Men det gick det med, man lever ju bara en gång så varför inte ha kul då? :)

 

Idag har jag jobbat, det gick inte bra alls.. Tror mina tankar va på annat håll :p
Efter jobbet så bar det av hem till Linda för glögg mys och spel :)

   

Nu ska jag ta och fixa mina matlådor som jag har lagat och sen krypa ner i sängen. Jobbar imorgon och ons med sen är det lite jul ledigt :)

GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Else-Britt H.

Ursäkta Elina men jag tror att jag är Mormor till Love! Mamma

2009-12-22 @ 22:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0