Pepparkaksbak :)

Ingen feber idag så när syster ringde och frågade om jag ville baka pepparkakor med barnen så ville jag det förstås..

I förmiddags var jag hos Världels bästa Linda som fixade mitt hår. Hon överträffar sig själv varje gång. Så snyggt!! Tack underbara du :)

Så efter det hämtade syster upp mig och vi åkte och hämtade barnen på skolan. Så söta, Lovisa sprang in till Wilma och sa att Moster var med så jag hör Wilma skrika MOSTER MOSTER genom hela skolan. Det kan man kalla lycka :) Fick en massa jätte fint julpynt av Wilma och Lovisa, bla två tomtar. Dom står nu i mitt fönster :)
Vi åt mat och sen var det dax för pepparkaksbak, gick riktigt bra, inga sura miner och fina pepparkakor.. Bilderna kommer visa baket och pepparkakorna, Loves är mycket fina med en massa mjöl på :p
När baket var klart coh vi hade fikat upp nästan alla pepparkakor så var det daxs för första avsnitet av julkalendern, Barnen, jag, syster och Mattias satt klistrade i soffan. Och den var helt ok faktiskt, men inte lika bra som när jag var liten..
Sen nattade vi barnen och jag åkte hem, passade på att sola lite för att matcha min nya hårfärg.
Nu blir det sängen och film. Imorgon tillbaka till jobbet såvida jag inte får någon annan sjukdom under natten, vilket inte skulle vara helt omöjligt med min tur..!!



   

   

   

   

   




It's a place of trust
Will you meet me there?
There's no time to spare
Come on show me you care
Here we can make anything become real..!!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad mysigt :)

Men Elina du kan ju inte sola när du är sjuk ju! Inte så smart :P

2009-12-02 @ 11:22:58
URL: http://murra.blogg.se/
Postat av: Elina

Hehe, jag var ju inte sjuk då. Och inte visste jag att det inte var bra att sola då.. Så jag fick lite feber igen :/

2009-12-02 @ 15:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0