Underbart med helg!

Då har ytterliggare en underbar helg passerat. Har som vanligt umgåts med mina favoriter :)

Här om dagen var Sofia här och hälsade på med lilla Anton, Såå himmla söt :)
Man blir ju inte alls sugen när man håller i en så liten sötnos. Är nog dax för mig snart, måste bara hitta ett snyggt stycke att fixa en bebis med först ;)

I fredags var ju Anton här och bakade pepparkakshus, det är fortfarande lika fint.. :)
På kvällen blev det lite Jäger och yatzy, jag vann ju som vanligt :p

I lördags öppnade jag Spero och jobbade till 15:00. När jag slutat kom bror och Anton och fikade. Anton ville att jag skulle följa med dom hem, men jag orkade verkligen inte. Så det var nog första gången jag har sagt nej till något sådant till barnen. Det var en konstig känsla. Men jag vilade lite sen kom bror och Anton hit igen så vi skulle hyra film och mysa, Anton hade dock sett alla filmer som fanns på nöjesbutiken så det fick bli Fast and furious igen. Och Artur och Minimojerna :) Det blev ganska tidigt i säng för mig, för en gångs skull.

Idag kom Anton hit igen då bror skulle hämta Emelie i Örebro och Anton ville vara hos mig ist för att följa med. Sen kom även Wilma, Lovisa och Love. Vi gick till en lekpark och till biblioteket. Lovisa och Love körde bil på biblioteket och jag, Wilma och Anton läste en massa böcker. Sen gick vi hem igen och kollade på film.
Vi blev sedan bjudna på mat hos syster och Mattias. Så vi åt mumsig kycklinggryta och fikade sen på glögg och kakor :)
Efter det åkte jag hem och fick besök av Sonja och Nenad, pratade ikapp lite då vi aldrig ses längre :/

Nu ska jag laga matlåda eftersom jag glömde den jag fick av syster :/ Sen tidigt i säng, imorgon jobbet.



 

   

   

   

Anton fick en liten släng av grissjukan, men det gick över ;)


I don't have to tell you What this is all about,
Cause baby, half the fun is in us figuring it all out.
So why you gotta ask me Of what I'm doing now,
Cause I don't like to question What I still haven't found..!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0