Underbart med jul!

Då var julen för detta år över. Har haft en mycket bra jul :) För första gången på flera år så såg jag fram imot jul, och va bra det blev :)

 

Dagen före julafton var jag hos Therese och Peter och lämnade julklappar till Amelia, Anton fick oxå en givetvis. Amelia tyckte bättre om pappret på klappen ;) men Anton blev jätte nöjd över pokemon grejen jag köpt och säger -Faster, det här är den bästa presenten jag någonsin har fått! Söta barn :)

     

 

Självaste julafton började med att jag vaknade såå trött efter att ha sovit för lite, satt och gjorde klart familjens julklappar kvällen innan. Tur att jag fick lite hjälp och sällskap :) Mor, Far och mina syskon har nämnligen fått tavlor med dikter som jag har gjort i julklapp. Mycket jobb, men det var det värt :) Men jag vaknade och piggnade till iaf. Åkte till syster och Mattias och åt frukost och gjorde oss iordning. Sen bar det av till syster Elaine och Fredrik för julfirande med hela familjen. Barnen var så fina och glada och Elaine hade gjorde det så fint. En perfekt julafton! Mycket mat åt man och sen kom tomten. Barnen fick grymt mycket klappar, dom måste ha varit snälla iår ;) Klappar fick även jag, men det är inte så konstigt så snäll som jag är :p

     

   

   

   

   

   

     

   

På kvällen åkte jag mina bröder med respektive och hälsade på Patrik och drack ett par öl.. Det var en spännande kväll kan man säga :p Bilden på bror i tomteluva är klockren :p Tilläggas ska att han var den enda som var nykter den kvällen så han körde! Haha :) Min älskade storebror!



Har egentligen mer att skriva, men hinner inte nu. Ska gå till syster och leka med barnen på begäran av Love som har ringt två gånger nu och undrar vart jag är! Älskade unge!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0