Cambridgekur!

I morgon är första dagen med min cambridgekur. Vägde in mig idag, och jag ska försöka gå ner 12,5 kilo =) Det ska jag nog lyckas med. Passa er va snygg jag kommer vara i sommar ; )

Idag har jag grattat Christoffer som fyller 24, tror han blev glad för presenterna.
Sen har jag varit på Bergslagscenter och köpt grejer till Sonjas mammas present, har gjort ett eget blomster arrangemang, det blev fint =)
Efter det var jag och åt med syster, pizza såhär dagen innan min diet. Det var gott.
Efter det så var jag på Harrys en sväng och hälsade på Jocke, alltid lika trevligt att träffa honom. Ska försöka åka och hälsa på honom på Lördag =)

På fredag blir det Sonjas mammas 50-års fest, ska föröka hinna till Christoffer en sväng oxå. Han har födelsedags fest han med. Efter det ska jag försöka hinna kolla på Backyard Babies en sväng. Sen ska jag upp och jobba på lördag. Och på lördag ska jag som sagt till Jocke förmodligen.

Nu blir det tv och sen sängen.

Saknar mina syskonbarn fruktansvärt mycket :/ Måste hinna träffa dom snart!!

Kommentarer
Postat av: therese

mina barn bara VÄNTA*R på dig ;)

2009-02-25 @ 23:19:18
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0