Dålig på att uppdatera!

Eftersom jag har varit väldigt dålig på att uppdatara bloggen så ska jag härmed fylla ut med lite text som jag hittade på min vän Therese blogg.

1. Hur gammal är du om fem år?
26 Bara barnet ju! ;)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Sonja


3. Hur lång är du?

159 cm


4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Hela filmen? Har lätt för att somna =p men det var Click


5. Vem ringde du senast?

Linda W


6. Vem ringde dig senast?

Sonja


7. Hur löd det senaste sms:et du fick och vem var de ifrån?

 Fick precis kompa =) Har cd´n i väskan så jag kommer snart. Puss Från Sonja


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Ringa


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Inte gifta men tillsammans


10. När såg du senast din mamma?

Oj, 2 veckor sen?


11. Vilken ögonfärg har du?

Gröna

12. När vaknade du i dag?

Kvart över 8


13. Vilken är din favoritjulsång?

Ingen aning


14. Vilken är din favoritplats?

Vid Vattnet på sommaren


15. Vilken plats föredrar du minst?

Ute på vintern med för lite kläder


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

I ett hus med mina barn och den jag älskar förhoppningsvis


17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Spöken


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Linda på ålandskryssningen


19. Hur stor är din säng?

Haha 90*180?


20. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar


21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Trosor


22. Hur många kuddar har du i sängen?

2


23. Hur många landskap har du bott i?

1


24. Vilka städer har du bott i?

Städer? Öfalla, karlskoga, Svartå

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Barfota i gräset på sommaren


26. Är du social?

japp


27. Vilken är din favoritglass?

Piggelin


28. Vilken är din favoritefterrätt?

Mandeltårta


29. Tycker du om kinamat?

Ja


30. Tycker du om kaffe?

Skulle nog inte klara mig utan det


31. Vad dricker du till frukost?

Mjölk


32. Sover du på någon särskild sida?

På rygg


33. Kan du spela poker?

Nja


34. Tycker du om att mysa/kela?

Sometimes

35. Är du en beroendemänniska?

Tror det

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nej


37. Vill du ha barn?

Ja


38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska, tyska och spanska


39. Har du någonsin åkt ambulans?

Ja, men det var inte jag som gjort mig illa..


40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Bassäng


41. Vad spenderar du helst pengar på?

Mina nära och kläder


42. Äger du dyrbara smycken?

Nja


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Desperate housewives och two and a half men


44. Kan du rulla med tungan?

Japp


45. Vem är den roligaste människan du känner?

Oj, Svårt. Sonja


46. Sover du med gosedjur?

Nej, Bara ibland =p


47. Vad har du för ringsignal?

Heartless- Kayne West och I kissed a girl när Sonja ringer =p


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Nope

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Mina ljus


50. Flirtar du mycket?

Nej inte direkt, kanske om någon flörtat med mig.


51. Kan du byta olja på bilen?

Nej


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Haha, på cykel då eller?


53. Vilken var den senaste boken du läste?

kommer inte ihåg vad den heter.


54. Läser du dagstidningen?

Japp, på jobbet


55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej


56. Dansar du i bilen?

Nej, Hur? kanske på fyllan någon gång ;)


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Bandit rock


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Info till Amelias doppressent

59. När var du i kyrkan senast?

På Niklas begravning


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Christer Jönsson och Katarina Wites


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

2-3 nätter kanske, var sååå länge sen

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Min underbara Sonja!


Kommentarer
Postat av: lonta

Oh sånt här är ju kul! :) Snor den jag med! Och måste bara säga, Piggelin äger :)

2009-02-10 @ 10:42:33
URL: http://lontas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0