Dead and gone!

Jaha, då var jag sjukskriven IGEN!! Är så fruktansvärt trött på detta nu!
Hade verkligen ingen ork att gå upp till jobber imorse, Hade så oni i hela vänster sida av huvudet. Ringde vårdecentralen och fick komma dit. Tack till doktorn som jag fick träffa idag verkligen såg att jag hade problem, det är ju inte första gången jag är där med min hals. Han var verligen jätte bra!!! Streptokocktonsillit heter det jag har..
Jag fick pencelin och ska äta alvedon och flytande föda.. När jag är helt frisk sen ska jag tillbaka för att troligtvis operarera bort halsmandlarna. ÄNTLIGEN!

Idag har jag sovit hela dagen, är helt slut av denna smärta. Men nu när klockan är mycket så har jag givetvis fruktansvärt ont så jag inte ens kan sova! Men men.

Pratade nyss med Sonja i telefonen, och hon tipsade mig om en bra låt (texten nedan) Just dom radera i låten passar väldigt bra på mig. Dom senaste 9 månaderna så har jag förändrats. Jag har blivit en ny människa gladare, mer självsäker, mindre stressad. Jag trivs så fruktansvärt bra med allt nu, är lyckligare helt enkelt =) Så just därför passade den texten så bra.

I've been travelin on this road too long
Just trying to find my way back home
The old me is dead and gone, dead and gone

//T.I. Feat. Justin Timberlake - Dead and Gone

Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa och hoppas på att jag kan sova lite bätte denna natt än föregående. Men inatt så stör jag ju ingen om jag inte skulle kunna ligga stilla =p
Min tv slutade fungera helt plötsligt, va trött jag blir!! Den har bara en kanal och det är CTV, den dåligaste av alla! Hur ska jag fixa detta? Fortsättning följer imorgon. Natti natt!

Våren 08
Min kära bror Jerry och Love

Hösten 08
Jag och Love!

Anton med sin yxa jag köpte till honom på Hova riddarvecka. Sommaren 08
Anton




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0