Tre räkmackor och 14 timmars konstant alkoholintag senare!

Sorry, har varit väldigt dålig på att uppdatera. Är sjuk igen. Någon som är förvånad? Trodde jag skulle slippa att få ont i halsen denna gång, men nej då. Så nu har jag en svullen halsmandel igen! Men nu har jag fått en tid till öron, näsa, hals läkaren iaf! Nu får dom fan operera bort dom!!

Jo vad har hänt då? Oj oj oj, det är nog en del.
I fredags så skulle jag och Linda ut och ta en öl för att värma upp inför ålandskryssningen dagen efter. Jo Elina och det där med en öl är ju ingen bra kombo, inte för att jag är allkis men man har ju så kul =) Så vi gick iaf till Harrys, träffade Jocke där. Tog någon öl och sen gick vi in på statt och kollade på Style. Träffade några kända ansikten. åkte väl hem vid ett tror jag. Dagen efter var det bara att ta sig upp och stå på busstationen och vänta på bussen som anlände 11.00. Var lite sega båda två men efter en timme och första räkmackan så var det dax att öppna en cider. Bussresan vad ganska angenäm faktiskt, inget att klaga på. Blev nog 5 cider innan vi var framme i sthlm. Gick på båten, lastade in väskorna i hytten som vi hade på tionde våningen, riktigt nice.
Efter det så gick vi till puben och tog en öl. På puben träffade vi Patrik och Ove från Linköping, riktigt trevliga killar.
Sen gjorde vi oss i ordning och gick och käkade riktigt god kycklingsallad, och sen låg kvällen för våra fötter. Hehe, det var riktigt kul, det var inte så livat eftersom vi var ganska sega efter fredagen men vi drack alkohol fram till 2 alltså konstant i 14 timmar! När vi kände att det fick vara nog gick vi och åt, och för att inte variera kosten så åt Elina en räklmacka! Sen var det natten för oss, det var inte svårt att somna, kommer inte ens ihåg att jag la huvudet på kudden.
Dagen efter väckte Linda mig vid halv 11, då tyckte hon at jag sovit klart för då hade hon redan duschat. Så vi gick och åt frukost, En räkmacka allltså. Haha. Sen hände det inte så mycket mer, kollade på kareoke på båten och slappade hela bussresan hem.

Nu sitter jag och väntar på att Sonja ska komma hit så ska vi kolla på nya avsnitt av Desperet =)
Och imorgon vid nio så kommer Liam och Kevin hit så ska jag se till dom en stund medand Linda är hos doktorn. Det blir kul att träffa dom igen.
Och för att inte glömma det, på Lördag ska ju Amelia döpas, jag har köpt en såå bra present. Hoppas bara den hinner komma innan. Men men.

Nu ska jag inte ta över en vecka på mig innan jag skriver igen. Lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0