Tugnt!

Just nu känns det mesta bara tugnt tyvärr. Är otroligt glad att jag har mina underbara vänner i min närhet som lyssnar på mig när allt känns skit! Sonja, Emelie och syster Madde. Vad skulle jag göra utan er.

Behöver något uppmuntrande nu, måste nog träffa Mina syskonbarn någon dag. Dom har alltid en förmåga att muntra upp sin faster/moster =)
Imogon blir det jobbet 09.00 till 15.30, efter det blir det på stan en sväng med mamma och sen ljusparty hos syster Elaine.

Nu ska jag fortsätta kolla på film, Beck.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Kommer snart och muntrar upp dig ska du se:) pusssssss

2009-02-23 @ 20:39:59
Postat av: Emilie

Finns alltid för dig vännen min! Pussss

2009-02-27 @ 01:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0