Dumma Jag!

kom hem från jobbet typ halv sex, gick ut på promenad med Kenzo. Sen kom Jocke så vi drack kaffe. Han åkte typ halv sju så Elina tänkte bara slappa på soffan en liten stund innan jag skulle sätta igång och laga matlåda och duscha. Jo men visst! Elina sommnar och vaknar när Sonja ringer typ halv nio! Inte så smart av mig! Så nu har jag fortfarande inte gjort någon matlåda eller duschat!!! Bläää... Borde nog sätta fart nu men hittar inte motivationen.

Idag fyller min underbara systerdotter Wilma 7 år! Stor hon har blivit! Moster Elina är inte så stolt över sig själv just nu för jag glömmde ringa och säga grattis till henne idag, firade ju henne i söndags men ändå =/ Måste ringa henne imorgon!
Skulle igentligen ha hälsat på Linda, Liam och kevin idag men jag hann inte det så Liam stackars barn hade blivit helt ledsen! =( Tycker inte om att göra någon ledsen. Men jag ska åka dit imorgon ist, Får gottgöra det då =)

I helgen jobbar jag på Wickan både fredag och lördag, på fredag är det Black Jack och på lördag är det Klerup. Så det blir nog fullt upp kan jag tro!
Så kommer Therese hit i helgen och ska fota modell bilder på mig och Amelias dopkort. Det ska bli riktigt roligt.
Och på fredag efter mitt första jobb ska jag skynda hem, slänga in tvätt i maskinerna laga middag med syster Madde innan jag ska iväg och jobba på andra jobbet. Till saken hör att jag jobbar till 17.15, går hem. Är hemma ca 18.00 och börjar jobba igen 21.00. men det ska nog gå, har ju inte träffar syster på hela veckan.

Nej nu ska jag försöka ta tag i det här och gå och laga min matlåda.
Lägger upp en bild på Liam som Therese har tagit, har ni fortfarande inte spanat in hennes hemsida så måste ni göra det nu!  http://theresejohansson.se

Ha det bra!

Liam våren 08
Liam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0