En bra dag!

I dag har det varit en bra dag. Dom flesta dagarna är iof bra men idag har jag hunnit med mycket.
Jobbade förmiddag till 14.00, åkte hem och lagade mat. Fick middags sällskap idag med =) Efter det så hämtade Linda mig så åkte vi och hämtade Kevin och Liam på dagis. Liam är så söt, han blir så glad när jag kommer så han springer och gömmer sig och efter en stund kommer han och kramar mig jätte hårt =) Vi käkade max och åt winerbröd, det var mumsigt. Lian frågade om jag skulle sova hos dom och jag svarade att nej det ska jag inte göra, då säger han -men, du har ju varit här en sån liten stund. Söta barn va du är go. Var hos dom till strax efter åtta så komma syrran och hämtade mig så åkte vi till hennes lägenhet och så ska jag sova här inatt. Och i morgon bitti 06.30 kommer mosters monster hit och hoppar på mig där jag ligger och sover i Wilmas säng! Men det gör inget, saknar dom små liven, har inte träffat dom på ett tag nu.  Lägger upp några bilder på mig och Liam som Liams faster Therese har tagit på oss. Hennes Hemsida måste ni kolla in. Hon är grymt duktig! http://www.theresejohansson.se
Ha det fint!

Liam och jag busar. Våren 08
Foto: Therese johansson

Liam och jag. Våren 08
Foto:Therese Johansson

Liam och jag Våren 08
Fote: Therese Johansson


Kommentarer
Postat av: therese

kan hon ta våra dopkort tror du?? kramkram

2009-01-16 @ 08:53:49
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0