En ny vecka!

Inte så mycket har hänt här hos mig. Var på Ikea i Karlstad igår, handlade alldelles för mycket som vanligt när man är där. Syster handlade en hel del till sin nya lägehet. Så nu sitter jag hos henne, jag och Kenzo tog en promenad hit, han är helt slut och flåsig fast vi har varit här i en halvtimme. Haha stackars. Han träffade för övrigt en pudel på vägen som han inte tyckte om alls =P

Tänkte skriva lite och passa på att tacka alla underbara människor som jag har i mitt liv.
Mina underbara föräldrar, som alltid ställer upp och finns där för mig när jag behöver dom.
Mina syskon, Storebror jerry, lillebror Tim, Storasystrarna Madde och Elaine. Vet inte vad jag skulle göra utan er, ni ställer alltid upp för mig när jag behöver och vi har väldigt kul tillsammans. Bättre syskon kan man inte ha.
Min brorson Anton, fasters prins. Inte så liten längre och du har lärt dig precis hur du ska göra för att faster ska smälta. Du har blivit en liten pajas och bjuder din faster på många skratt =)
Min Syster dotter Wilma, en riktig prinsessa är du. så omtänksam och fin.
Min systerdotter Lovisa, du är ett riktigt busfrö, men ack så go du är ditt lilla troll.
Min systerson Love, Mostergrisen nummer 1, du är galen i dina bilar och så otroligt söt!
Min vän Sussi, Vi har haft mycket kul tillsammans och än är det inte slut, vi är ju unga än =)
Min vän Sonja, den bästa vännen man kan tänka sig, vet inte vad jag skulle göra om du inte fanns i mitt liv. Du får mig alltid att må bra när jag är nere.
Min vän Jessica, du finns alltid där för mig när jag behöver dig. Du får mig att se allt på ett annat sätt så jag kommer på rätt väg igen. Du är så klok!
Min vän Emelie, är så otroligt glad att vi fick kontakt igen. Du är en så otroligt fin människa. Denna gång ska inget få oss att tappa kontakten igen.
Linda W, Är så tacksam att jag har fått kontakt med dig, du är så underbar som förstår så mycket, bla hur mycket Liam betyder för mig. Det är alltid lika trevligt att träffa er. 
Therese B, har alltid lika trevligt när vi träffas, Du och Peter är då goa som låter mig träffa och se eran lilla loppa Amelia växa upp. Och så lagar du sjukt god mat =)
Min gruppchef Linda, är den bästa chef jag har haft, så förstående och omtänksam.
Maria K, du ger mig alltid goda råd och lyssnar på mig när jag babbla på om allt möjligt, är alltid lika kul att komma till jobbet och träffa dig!
Christoffer, du kommer alltid vara speciell för mig och det vet du!

Nu hoppas jag ni vet att ni betydet mycket för mig!

Nu ska jag och Kenzo snart åka hem och laga lite mat, Ha en bra Tisdag.

Kommentarer
Postat av: ilma, Lovisa, & Love

Ååå, moster, vad fint du skriver. Du betyder så mycket för oss med! Vi älskar dig!!

2009-01-13 @ 18:25:25
Postat av: therese

ha! jag vet visst är den god ;) men den lägger sig runt magen vill jag lova ;) va söt du är! du är ju som en plastfaster till Loppan vet du ;) vi älskar dig gumman!

2009-01-13 @ 21:20:46
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: Emilie

Underbara Elina! Tack... :) Jag är så glad att vi tagit upp kontakten igen det vet du... :) Vill inte förlora dig igen.... PUSS

2009-01-13 @ 23:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0