Fortfarande sjuk och tradera!

Jag är fortfarande lika sjuk tyvärr, tycker inte om det här nu. Vill gå till jobbet och jobba med min Sonja och träffa Maria. Har fortfarande ont i min mun oxå, vet inte vad det är.. Har ringt vårdcentralen nu i två dagar för att få ett sjukintyg, men jag får inte komma dit.. Får väl prova imorgon oxå.
Tradera, viken bra sida, än så länge under min sjukdomstid har jag köpt två tröjor och ett par jeans shorts =) Kommer nog bli mycket mer om jag ska fortsätta vara sjuk...

Sista helgen i Januari kommer Therese hit och skall fota Amelias dopkort, det ska bli kul. Sen ska hon även ta modellbilder på mig =) Det ska  bli riktigt roligt. 
Imorgon ska jag klippa mig och färga håret (om jag är frisk) får se vad det blir för något denna gång. Lägger hela ansvaret i Lindas händer, hon är så duktig och jag blir alltid såå nöjd. 
På lördag skulle jag igentligen jobba på valsverket, men jag hoppar det med tanke på att jag fortfarande är sjuk och vet inte om jag kommer vara frisk tills dess. Är ett år sen jag jobbade på valsveket, men jag kommer ihåg det som igår, det blingar fram konstiga och mindre bra minnen. Det är så fuktansvärt skönt att jag har gått vidare med mitt liv, att jag tog rätt beslut, trotts att det var jobbigt då. Men nu är det det bästa som kunde hända, ångrar det inte för en sekund. Jag har sån tur som har så underbara människor i mitt liv som orkar lyssna på allt mitt prat om och om igen, ni ska veta att ni hjälp mig att gå vidare Sonja, Jessica, Linda W och Maria tack!!

Just nu sitter jag och väntar på min pappa. Han verkar jobba länge idag...

Skriver imorgon..

Lovisa sommaren 07
Mosters Lilla trollunge Lovisa!

Jag och Love vintern 07
Love och jag, Vintern 07

Anton vintern 07
Anton Vintern 07

Kommentarer
Postat av: therese

ohhh!! söta masken!! stal de kortet oxå ;)

2009-01-21 @ 19:00:13
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0