Jobb jobb jobb!

Idag vaknade jag 13.15 typ, syster Madde ringde och väckte mig. Och tur var väl det för annars hade jag nog sovit bort hela dagen. Hon kom hit och drack kaffe och pratade lite skit. Sen dammsög hon åt mig,  hon var lite rastlös. Tack =)

Igår jobbade jag på mitt vanliga jobb på Transcom. Fick även veta att jag fått den nya tjänsten som jag sökte. Helt underbart. Tack vare min alldeles underbara chef Linda! Det ska bli riktigt roligt att komma igång med det nya =)
På kvällen igår jobbade jag även på Wickan. När jag kom dit vid 22 när jag började var det redan mega kö!! Men kvällen var riktigt rolig, inget tjafs, blandat folk och så sålde jag riktigt bra =)
Ikväll blir det jobb på Wickan igen och ikväll spelar Kleerup. Får se vad denna kväll har att erbjuda =)
Men innan jobbet ska jag hinna med och äta med Linda, Liam och kevin, det ska bli trevligt.
Så nu sitter jag och väntar på att Linda ska höra av sig, sen blir det mat. Sen får vi se vad det blir med den lilla tid jag får över innan jag ska iväg till jobbet.

Ha en toppen kväll, för det ska jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0