Kallt!

Nu har det blivit kallt ute igen. Tycker det kan bli vår nu.
Sitter hemma hos mig med Sussi hon sitter och moffar gurk-stänger. Haha, eller stångar som hon säger =P
Idag har jag jobbat 07.45 till 14.15, korta dagar jag jobbar nu.. Men bättre än inget jobba alls =)
När jag kom hem gick jag ut med Kenzo och sen kom Sussi hit, har fixat lita mat och nu sitter vi bara och slappar och kollar på tv.
Imorgon ska jag jobba och sen kommer förmodligen Anton och Amelia hit en sväng så ska jag vara barnvakt en stund =) Sen efter det när Linda slutar så ska jag åka hem till dom och hälsa på Liam och Kevin. Det ska bli kul.
Annars händer inte mycket här på Viaduktgatan, har inte ens planer för helgen. Men det är ganska skönt det med ibland.

Ha en bra kväll!

Här kommer en bild på mig och Liam!

Liam och jag våren 08
Foto Therese Johansson. http://www.theresejohansson.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0