Kväll...

Hemma från jobbet! Har lagat lite mat. Går ju på en liten diet nu, bara kött, grönsaker och rotfrukter. Går ganska bra faktiskt =) Förutom att  min underbara gruppchef  idag hade med sig väldigt goda bullar till jobbet idag, bakat själv? så det slank nog ner två tror jag =/ men men..
Ska snart hoppa in i vattnet och se om det händer något roligt ikväll, men det blir nog lugnt med tanke på att jag ska med Anton till badhuset imorgon vid 11.
För övrigt så ska jag på fest imorgon hos min syster som har fyllt år, det ska bli kul. Måste hinna sprinna ner till stan en sväng imogon bara och köpa present till henne från mig och våra bröder. Vet redan vad vi ska köpa sån tur är =)
Ha en bra kväll alla, skriver nog mer imorgon.
Jag bara måste lägga upp några bilder på min systers underbara barn =)

 
Wilma och Lovisa vintern 07


Love sommaren 08

Kommentarer
Postat av: therese

shit! vad lik madde Wilma är!! ja nåt barn måste ju likna sin mor oxå om du förstår vad jag menar :D

2009-01-09 @ 19:52:42
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0