Lördag!

Ja, igår var det lördag. Var seg hela dagen tills typ sex då jag var tvungen att gå upp från soffan som jag låg sååå skönt på. Hoppade in i duschen och gjorde mig iordning. Öppnade en öl som inte alls var lika god som dagen innan. Men men sånt får man räkna med om man kör en två-dagars.. =P
Strax efter sju kom mina bröder och patrik samt lillebrors flickvän och hennes två systrar. Vi satt och drack och pratade skit, sen åkte vi till syster Elaine i Linnebäck och drack lite till och spelade biljard. Det var trevligt =)
Jag stannade inte så länge eftersom jag var ganska så seg. Sov i Degerfors och vaknar av att jag får ett mindre trevligt sms, men den här gången var jag hård tillbaka. Orkar inte vara snäll längre. Finns ingen anledning.
Nu håller jag på att laga mat, lax och sallad =) Sen blir det nog film ikväll, får se om jag får sällskap eller inte..
Ha en bra kväll.

Love sommaren 08
Love på parken zoo i Eskilstuna sommaren 08

Lovisa och Wilma sommaren 08
Wilma och Lovisa parken zoo

Antons skolkort 08
Antons skolkort 08 Stal bilden från hans mammas blogg, =)

Kommentarer
Postat av: therese

haha! de va ett väldans stjälande till höger o vänster!! jag stjäl av dig o du av mig ;)

2009-01-11 @ 18:40:53
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0