Ont!

Jag tycker verkligen inte om att vara sjuk, har ont i hela kroppen. Mest ont har jag i min mun!? Hur kan man få sååå ont i munnen när man är förkyld? En riktig plåga är det iaf. Men jag har blivit lite ompysslad idag iaf, du är snäll. Fast du vägrar erkänna det =p

Har fortfarande inte så mycket att skriva eftersom det inte händer så mycket när man är sjuk.
Ska snart gå och ta alvedon igen och sen försöka hoppa in i vattnet. Imorgon blir det vårdcentralen.
Lägger upp lite bilder ist. Börjar tyvärr få slut på bilder, måste köpa en kamera!!


Love, parken zoo sommaren 08
Love, Parken zoo sommaren 08

Lovisa, Parkon zoo sommaren 08
Lovisa, Parken zoo sommaren 08

Lite halv dålig bild på min tatuering. Gjord sommaren 08
Min tatuering, lite halvdålig bild, men men. Den sitter på min vrist.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0