Sjuk..

Jag har blivit sjuk.. Inte så konstigt kanske med tanke på att alla runt omkring mig är sjuka.. Tror inte att det blir jobb imorgon tyvärr, inge kul alls med tanke på att jag och Sonja för en gångs skull jobbar samma pass. =(
Helgen har varit ganska lugn, sov i Degerfor o fredags, var hos syster och sen hos Christoffer i går och festade lite.
Och i morse vaknade jag med feber, hosta och halsont. Så det blir nog att ringa vårdcentralen imorgon och fixa ett sjukintyg.
Just nu håller jag på att tvätta, finns roligare saker att göra en söndagskväll, men orkar inte så mycket mer när jag är sjuk.  Christoffer var här förut oxå så lagade vi mat, alltid trevligt med middagssällskap =)
Har inte så mycket att skriva så jag återkommer en annan dag ist.
Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0