Tillbaka på jobbet!

Äntligen frisk och kry, tillbaka på jobbet =) Var riktigt skönt att jobba idag.
Helgen har varit lugn, inte hänt så mycket. Hade besök igår, det var trevligt..
Sonja och jag jobbar lika denna vecka så hon var nyss här och drack kaffe. Får se om hon kommer tillbaka senare.
Tänkte gå och sola om jag orkar. Pratade med min brorson Anton i telefonen förut och han undrade om jag inte kunde komma dit, men jag sa inte idag för jag ska umgås med Sonja och kanske gå och sola, Då säger Anton -Sola?, det är ju vinter ute! Haha va han är söt!
Var i Gälleråsen igår på kalas för Wilma fyller 7 år på onsdag, hon fick Nintendo DS spel av mig, Hon blev jätte glad. =)

Måste berätta om min söta systerson Love, Var och hälsade på dom här om dagen. När jag skulle åka så undrar Love om Moster har en bil. Jag svarar att nej det har jag inte. Love funderar och går runt och är lite bekymmrad för att Moster minsann inte har någon bil, jag säger till Love att när han blir stor så kan han väl köpa en bil åt sin Moster, och det skulle han göra =) Dagen efter hade han sagt till syrran att Moster har ingen bil och varit lika bekymmrad fortfarande. När jag sedan var hos dom igår på kalas och sitter och fikar och Love springer runt och leker så stannar han helt plötsligt och tittar på mig och säger, -Moster har ingen bil. Nej det har jag ju inte säger jag till honom och frågar honom om han kommer ihåg att han skulle köpa en bil till Moster när han blir stor, Han nickar och säger jaaa.. Sen går det en stund och Love går in på sitt rum och kommer ut till mig med EN BIL. Söta barn, då har han valt ut en av sina leksaksbilar och gett till mig! Jag fick en grön Pontiac, man kan ju lita på den grabben att jag håller vad han säger! Mosters lilla prins Love är två år! Så nu är jag stolt ägare av en Pontiac. Synd att jag inte har någon kamera, annars hade ni fått se min fina bil =)

Nu ska jag samla lite kraft och häva mig iväg till solariumet tror jag, sen blir det duschen och tv!

Kommentarer
Postat av: therese

Haha Anton!! det är ju vinter ute!! det är bara han som kan säga nåt sånt!! O lilla Love...va söt! du fick ju en bil iallafall!! Kram

2009-01-27 @ 10:18:05
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0