Torsdag!

Idag har varit en helt vanlig dag, nästan! Vaknade lite för sent i morse och kände mig stressad hela dagen tills jag skulle iväg till jobbet. Var på stan en sväng och lämna in ett par byxor på lagning, och var med syster och kollade på hennes nya lägenhet =) Den kommer bli jätte bra med lite färg och möbler.
Började jobba 15.35, då händer det som inte händer en vanlig dag.. Möter en arbetskamrat nästan direkt när jag kom till jobbet som säger -va fin du är, har du gjort något mer håret? det var jätte fint! Ööh?, jag blev helt ställd. Men men tog åt mig av det och satte mig och jobbade, efter en stund kommer min gruppchef till mig och säger -Va fin du är idag Elina! ???? Blev glad och ställd en gång till, med tanke på att jag inte gjort något alls för att se anorlunda ut.. Jobbar vidare någon timme och behöver hjälp av våran PS som jag inte träffat på 3 veckor, när hon ser mig så Ler hon och säger -Va fin du är! Denna gång vet jag knappt inte längre vad jag ska säga.
Denna dag var minst sagt märklig, men mycket bra =) Man behöver komplimanger ibland, tre på en dag är bara ett plus =)
Nu har jag kommit hem för en stund sen, ska göra kvällsmat och  kolla öppettider på badhuset på lördag, har lovat Anton min underbara brorson att vi ska åka dit då om det är öppet. Efter det blir det sängen! Natti natt!

Anton gör en konstig min sommaren 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0