Vilken kväll!

Gårdagen tog en oväntad vändning. Hade tänkt att ta det lugnt med tanke på att jag ska till syster på fest idag. Men så blev det inte... Jag ringde Therese vid halv nio ca och skulle prata om fotograferingen, hon hade fest och tyckte att jag skulle komma dit. Ja visst tänkte jag, jag kan ju gå dit och ta en öl och umgås lite. Så jag gjorde mig iordning och mötte Sussi och gick dit. Var en del bekanta ansikten hos Therese och Björn, och en del nya. Hade en toppen kul kväll, men det blev ju inte bara en öl. Blev några för mycket, men jag hade jätte kul. Tack för en jätte kul fest och trevligt sällskap =)
Var inte så pigg när jag vaknade av att klockan ringde i morse vid 09.30, skulle ju till badhuset med Anton.. Men det vara bara att ta sig upp och tur var väl det för ca 10 min efter att jag hade gått upp så ringer storebror på dörren och vill ha kaffe =) Hade jätte kul på badhuset med Anton, vi blev alldelles skrynkliga. Köpte varma chips, som är standard när vi är där, sen vill Anton ha en chokladkaka oxå men faster sa nej, så han tittar på mig med sina blåa ögon och säger -snälla faster. Vem kan motstå det? så han fick sin choklar iaf.. Hehe, han vet precis hur han skall göra fasters prins.
När jag kom hem och Anton hade åkt så tänkte jag lägga mig och vila en stund med tanke på att jag var lite bakis, men tji fick jag. Då kommer syster Madde på kaffe. Hade en trevlig pratstund och försökte få lite råd om singel livet av henne, men det gick inte så bra då hon inte varit singel på typ 10 år.. Men va fan, jag är såå nöjd med att vara singel =) sist jag var singel så var jag ju bara 15 år, Så nu njuter jag hur mycket som hellst. Det är underbart att vara 20 och singel =) Hehe.
Nu sitter jag och väntar på mina bröder och Partik som ska komma hit och förfesta lite innan vi ska vidare till syster Elaine. Får se vad den här kvällen har att erbjuda =p Skriver mer imorgon!

Lovisa vintern 07
Mosters lilla monster Lovisa!

Wilma sommaren 07
Mosters prinssessa Wilma!

Love vintern 07
Mosters bäbis Love!

Anton och Liam sommaren 07
Bustfröna Anton och Liam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0