Nu var det riktigt länge sen!

Ja, nu var det bra länge sen jag skrev här. Men kände att jag behövde en paus och reda ut en massa annat.
Så nu ska det förhoppningsvis bli bättring :)

Det har faktiskt inte hänt så mycket egentligen. Har levt livet, umgåts med barnen, familj och vänner.
Har varit på Power meet, varit i torpet och på kryssning till Åbo. Ja det är nog det.
Älskar att vara i torpet, Så tyst och stilla, inte en människa i närheten och nära till stranden.
Lägger upp lite bilder därifrån och lite andra så får ni se vad jag har gjort ist :)


Torpet.


Stranden


En bäck


Vägen




På väg vill Power meet


Fest hos Jocke en kväll


Barnens skolavslutning, Wilma sjunger.


Love


Liam, en dag när jag, Linda, Liam och Kevin var i knappfors


Liam och Kevin


Love äter

'
Me


Ego.

Så det var lite vad jag har gjort i bilder.

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0