Det var ett tag sen..

Ja nu var det ett tag sen jag skrev här.
Det har inte hänt så mycket. Jobbar för fullt i Lunedet nu, trivs jätte bra.

I måndags var jag hos Therese, Amelia och Anton och solade och bada. Det var trevligt :) Brännde mig lite dock, men snygg blir man.

I tisdags gick jag upp tidigt och cyklade till syster för att vara barnvakt åt Love som har krupp. Love skulle promt gå hem till Moster ist så vi tog en promenad i regnet. Men tur att det inte är så lång. Sen kom syster och hämtade oss så vi åkte och hämtade tjejerna på skolan och sen sjutsade hon mig till jobbet.

Igår gick jag oxå upp tidigt för Love var fortfarande sjuk, men även Lovisa denna dag. Men jag märkte inte på någon av dom att dom var sjuka, det var full fart hela dagen...

Idag är barnen tillbaka på dagis så jag fick sova ut i morse. Snart bär det av till jobbet igen. Imorgon är jag ledig :)


Anton är tandlös!


Amelia äter glass!


Anton gör bomben!


Love hos Moster och äter godis när han är sjuk :)


Lite ego på slutet :p

Här om helgen var jag ju med Ida och Emil i Kristinehamn på crusing, det var skoj. Och för en gångs skull så fick jag ju lite bilder som jag måste lägga upp :)


Ida och Emil, och en jocke som inte kan sitta still!


Ida och Jocke!


Ida och Emil :)


Ida!



Skoj hade vi som sagt :)

Nu ska jag skura golv innan jag åker till jobbet.

Ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0