Älskade barn!

Det är helt otroligt vad man kan älska ett barn.
Igår var ju min brorson Anton här, detFarbror Tim och Linda här. Vi busade och hade jätte kul tills Anton började bli lite trött. Han satt på golvet och surade en stund och sen gick han och satte sig i hallen. Farbror Tim gick och pratade me honom och Anton säger att han är ledsen för att Faster och Tony inte är tillsammans längre, för att vi inte bor i vårat hus i Svartå och för att han aldrig träffar Liam längre. stackars barn. Detta säger farbror Tim till mig när Anton åkt hem, eftersom han var tvungen att lova Anton att inte säga något förrens han åkt tillbaka till pappa. Stackars barn va dom är omtänksamma, att Farbror inte fick säga någon förrens han åkt. För att han inte vill göra sin Faster ledsen! Underbara barn va jag älskar dig! Du  ska inte behöva lida för att Faster inte håller ihop med sin kille, och jag lovar dig att du ska få träffa Liam snart igen för han saknar dig med!  Det kommer ordna sig! Faster älskar mig över allt annat!

Det är för mig helt ofattbart hur mycket man kan älska ett barn, Jag älskar mina syskonbarn Wilma, Anton Lovisa och Love så otroligt mycket!

Sen finns det fler barn på min underbara lista! Jag älskar er lika mycket Liam och Linneá mina fd "plast barn"
och Lilla Amelia som jag är plast faster till, så underbart att få ta del av alla dessa barns uppväxt!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Va fint du skriver om mina barn!! Blir ju tårögd ju!!! Puss&Kram frå Mig & Barnen

2009-03-23 @ 17:04:46
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0