Andra veckan!

Nu är jag inne på min andra vecka på mitt nya liv som arbetslös, det är värdelöst. Är redan rastlös som få! Hur ska detta sluta? Har iaf sökt ett nytt jobb idag. Så jag har nog totat sökt 10 jobb och så lumpen förstås. Något jävla jobb borde jag väl kunna få!?

Denna vecka sover jag i systers lägenhet. Min lillebror har tagit över min =p gör inte mig något, kan ju vara bra att spara pengar nu när jag är arbetslös och värdelös :)

Är så sur på detta väder, vill ha vår nu!! Allt känns mycket lättare när det är vår i luften.

Idag ska jag nog inte göra så mycket, ska ut och springa lite och gå och sola. Och ikväll blir det nog film.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0