En ny dag!

Då har det blivit ytterliggare en ny dag :) Vaknade när syster kom hem idag med, tjejerna vaknade en liten stund innan men jag sa att vi skulle ligga och mysa en liten stund tilla mamma kom hem :) Vi körde barnen till skolan/dagis och nu sitter jag här hemma och funderar på vad man ska göra med dagen.

När Jocke slutar ska jag följa med honom hem en sväng och umgås lite, det blir trevligt.
Sen ikväll så blir det till syster igen.

Pratade med min söta brorson Anton i telefonen igår och berättade att jag ska hämta honom på skolan på torsdag. Det blev han ju glad över, men sen säger han - Faster, kan inte du komma hit idag? Jag svarade att jag inte kunde det men att han kunde fråga pappa om dom skulle in till stan så kunde dom komma till mig en sväng. Det skulle han göra och så la vi på. Efter en liten stund så ringer bror upp och frågar vad jag och Anton har för planer. Hehe, då hade Anton sagt att dom skulle åka till mig. Söta barn, dom skulle till stan så dom kom hit och fikade en sväng! Full med energi är han Anton iaf, inte en lugn stund. Fasters prins!

Nej nu ska jag ta tag i denna dag och ringa österleden för att få mina betyg så jag kan skicka dom till pliktverket.
JAG SKA GÖRA LUMPEN! Så enkelt är det, tänker inte en felskrivning stoppa mig, lumpen är något jag verkligen vill göra!!

Måste låna en kamera någon dag så jag kan ta nya bilder och lägga ut!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0