Fint väder!

Äntligen lite fint väder, Men vad gör man då? Jo Elina iaf sitter hemma. Vaknde tidigt i morse. Barnvakt åt Wilma, Lovisa och Love inatt. Och hela denna vecka. Så hela veckan sover jag hos syster för hon jobbar natt.
Så vaknade 07.00 när syster kom hem, åkte med och lämnade barnen på skolan/dagis och sen blev det vårdcentralen för min del.
Skulle ju på återbesök men min hals när jag var frisk för en utredning om jag ska få operera bort mina halsmandlar. Så han tittade i min hals och allt ser ju bra ut iom att jag är frisk, trodde jag. Tydligen så har jag en körtel!? I min hals som måste opereras bort. Så om ca 3 mån kommer jag få en remiss till öron, näsa, hals mottagningen för en ytterligare utredning och om 3 mån efter det så är det operation. Min första operation någonsin, Lite rädd kommer jag nog vara, tycker verkligen inte om att ha ont i halsen så ska dom in där och skära i mig!!! Men fördelen är ju att jag inte kommer ha problem med min hals i framtiden :)

När jag kom hem från vårdcentralen så la jag mig och vilade en stund, dum som jag är. Men nu ska jag ta tag i dagen och hoppa in i vattnet och sen blir det ut i det fina vädret och hitta på något! Vad vet jag inte, min kära flickvän Sonja jobbar hela dagen tyvärr!!

Ha en bra dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Gumman vi ska se till o hitta på en massa kul så fort jag e ledig.. Love u /Sonja

2009-03-17 @ 20:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0