Kräksjuk och hallonpaj!

Igår fick jag en släng av kräksjukan, Kräktes hela dagen och trodde jag skulle dö. Men idag är det bättre!

Syster och barnen har precis varit här och ätit lite hallonpaj som jag bakade =) det är full fart på dom där barnen hela tiden. Dom är så söta!

Har ju sökt om att få göra lumpen, fick avslag för att jag hade fyllt i fel på en fråga. Så nu ska  jag skicka in mina betyg till dom, tänker inte låta en felskrivning stoppa mig. Vill så gärna göra lumpen!! Har inte hittat mina betyg än bara, troligtvis befinner dom sig i svartå. Men får inget svar därifrån så får väl ringa kommunen eller vart man nu ringer för att få ut dom.. Någon som vet!?

Nu sitter jag och väntar på Sonja, hon ska komma hit och äta lite paj som jag sparade till henne =)
Vi ska nog tvätta hennes bil och smida planer, planer för mitt liv och min framtid. Har tänkt en hel del på sista tiden, och kommit fram till en del saker. Saker som jag måste göra något åt. Saker som jag kanske inte kan göra något åt, men då har jag iaf gjort ett försök, och kan inte ångra mig resten av mitt liv för att jag inte gjorde något! Tänker inte låta detta försvinna ur mitt liv utan att ha gjort mitt yttersta först! Någon som fattar vad jag pratar om? Hehe, nej det gör knappt jag heller! Men men, nu eller aldrig!

Lägger upp lite bilder från min och lillebrors tv-spels kväll!

Jag ser helt gigantisk ut!
Jag och min underbara Lillebror!

Jag och lillebrors tjej Linda
Jag och Lillbrors tjej Linda
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Du ska ringa skolan som du gick på så får du nya betyg :)

2009-03-16 @ 10:50:57
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hehe skulle precis skriva samma som Therese för när jag skulle börja första året på gymnasiet i örebro fick jag ringa Karlbergskolan efterssom jag gick där i högstadiet så skicka dom mina betyg på posten=) Så ring din gymnasieskola så ordnar dom det=) Ha det bra och hoppas att du kommer in*

2009-03-16 @ 17:14:04
URL: http://jenniferbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0