The Kill

Idag har jag varit i  Örebro och jobbat åt min arbetsgivare, eftersom jag fortfarande är under uppsägningstid. Jobbade på jobbmässan i Örebro cog representerade företaget. Det var riktigt roligt faktiskt, kanske vore något för mig ;) Har troligtvis jobb i Norge oxå. Det blir nog bra, kommer sakna alla så mycket bara. Men som min Mamma sa så kan jag ju åka hem på helgerna :)

Känns som att det blir lite mycket låttexter på min kära blogg ibland, Men sån är jag. Jag lyssnar väldigt mycket på musik, och ofta (men inte alltid) hittar jag någon som i låttexten som jag kan relatera till. Som jag kanske känner och vill ha sagt men inte hittar orden. Då är det tur att denna musik finns. Här kommer en riktigt bra låt med 30 secons to mars.

The Kill

What if I wanted to break
Laugh it all off in your face
What would you do?

What if I fell to the floor
Couldn't take all this anymore
What would you do, do, do?

Come break me down
Marry me, bury me
I am finished with you

What if I wanted to fight
Beg for the rest of my life
What would you do?

You say you wanted more
What are you waiting for?
I'm not running from you

Come break me down
Marry me, bury me
I am finished with you

Look in my eyes
You're killing me, killing me
All I wanted was you

I tried to be someone else
But nothing seemed to change
I know now, this is who I really am inside

Finally found myself
Fighting for a chance
I know now, this is who I really am

Come break me down
Marry me, bury me
I am finished with you, you, you

Look in my eyes
You're killing me, killing me
All I wanted was you

Come, break me down
Break me down
Break me down

What if I wanted to break?
(You say you wanted more)
(What are you waiting for?)
(I'm not running from you)
What if I wanted to break?

Vet inte om jag ska till Örebro och jobba imorgon med, skulle ringa imorgon bitti för min erbetsgivarens barn var sjukt så han kanske var tvungen att vara hemma.. Var faktiskt riktigt skönt att jobba igen. Haha, har varit arbetslös i en vecka och tycker det är skönt att jobba igen!! Ska det vara så, ska man inte njuta av att vara ledig!?

Ha det så bra :) Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0