Två dagar kvar.....

Blää, vad jag är dålig på att uppdatera nu. Men känner inte att det händer något skojj att skriva om så det får väl bli lite mindre kul saker..

Två dagar kvar har jag på mitt jobb på Bredbandsbolaget, slutar där på torsdag. Inte av egen vilja, utan för att jag har varit sjuk mycket. Pga min jävla hals. Som jag för övrigt ska få hjälp med på tisdag. Doktorn som jag var hos sist jag var sjuk var ju jätte bra och gav mig pencelin fast proverna inte visade något, så honom ska jag tillbaka till på tisdag för en utredning :) Äntligen!
Men hur som helst så slutar jag på torsdag och lämnar mina underbara arbetskamrater :(

Har än så länge sökt 7 nya jobb, så får se vad det blir, annars får jag ju iaf stämpla.
Sen så har jag ansökt om att få mönstra :) Så jag har fyllt i en lämplighetsundersökning. Så nu HOPPAS jag att jag får göra lumpen, det vore grymt roligt och en bra erfarenhet. Fast drömmen vore ju att bli utbildad i någon inom försvarsmakten :)

Nej nnu ska jag iväg till jobbet, näst sista dagen..
skriver mer när jag kommer hem ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0