Världens Bästa Lillebror!

Jag har världens bästa lillebror, idag fick jag ett par skor av honom som jag har tittat på i evigheter! Han är såå snäll min lillebror!

I fredags så jobbade jag på Wickan, det var fullt upp hela kvällen, jag tror inte jag han kolla på klockan en gång innan vi stängde. Det var helt ok, sålde mycket och fick ganska så bra med dricks.

I Lördags så spenderade jag förmiddagen med att tvätta, förutom en timme på Wilmas och Lovisas "tjejkalas" som moster var bjuden på :) Så söta barn! På kvällen var jag med Jocke på fest hos våran gamla klasskompis Kristin, det var trevligt att träffa folk från klassen igen. Efter det så åkte vi till Harrys och käkade lite och sen blev det Statt. Det var en helt ok kväll.

I går var jag på bio i Örebro, det var riktigt trevligt :)

Idag har jag varit barnvakt åt Wilma, Lovisa och Love för dom var sjuka. Och eftersom jag inte har något att göra om dagarna så kunde ju syster lika gärna gå till jobbet och jag vara hemma med dom :) Wilma stackars liten kräktes i morse. Tycker så synd om dom när dom är sjuka, önskar jag kunde vara sjuk åt dom. Men efter att hon hade kräkts så mådde hon hyfsat bra och fick i sig lite att äta.

Nu tänkte jag att jag ska äta med Lillebroroch hans tjej Linda. Efter det vet jag inte vad det blir. Kanske film ikväll :)
Ha det bra!

Här kommer en bild på mina nya fina skor :)

mina fina skor som min lillebror köpte åt mig! Han är guld värd min lillebror :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0