Helgen!

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev igen.

På valborg var jag hos Jocke på fest och eldade brasa :) men åkte hem ganska tidigt för jag fick ont i magen!

I fredags jobbade jag @ Wickan, inge vidare roligt för någon idiot stal min mobil. Vet inte hur det gått till men någon måste gått in i min bar när jag inte såg. Så det var ju bara att köpa ny. Så nu har jag inga nummer kvar...

I lördags hände inte mycket, jobbade på kvällen på Wickan igen.

I söndags tog jag det bara lugnt.
Och idag så har jag varit barnvakt åt Anton och Amelia :)

Imorgon fyller Anton 7 år, stora killen :)

Lägger upp ett par bilder på lilla Amelia, Anton fick jag absolut inte ta kort på så det får bli en annan gång ;)

Nu ska jag lägga mig och kolla på tv med Tindra som jag lånat av Therese och Peter :)

Söta barn!

Såå söt =)
Söta barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0