Inatt kommer Sonja hem :)

Inatt kommer min Sonja äntligen hem, tänk att en vecka kan vara så lång.

I fredags umgicks jag med Therese och Amelia hela dagen, vi var på stan och åt kinamat, och en sväng till öppna förskolan.Sen gick vi hem till mig för att vänta på att Peter skulle sluta jobbet och Anton skulle åka till sin pappa.. Sen var jag hos syster en sväng och hälsade på barnen sen följde jag med Therese , Peter och Amelia hem för att äta fondy och dricka lite vin. Det var trevligt.
Lite bilder


Amelia på stan.


Antons koja på öppna förskolan


Anton och Amelia i kojan


Amelia försöker lära sig gå.


Jag satte Amelia i en låda och det tyckte hon var skojj :)

Igår skulle jag egentligen ha jobbat, men i sista sekund så ringde dom och sa att jag inte behövde det.
Så jag följde med Ida och Emil till Lindesberg. Det var roligt. Vi var dock bara en halvtimme i Linde för det var inge kul så vi åkte till firman och badade spabad ist. Det var skönt :) kom hem strax efter 5 i morse.
Bilden nedan är den bäsat jag fick till på hela kvällen. Killarna som har piss paus. Hehe.



Så idag har jag varit seg mest hela dagen då jag kanske somnade vid 6.
Var på kalas hos Anton idag. Han fick tre filmer av mig och ett värdebevis så han kan ladda på sin telefon.


Love väntar på kakor på kalaset idag :)

Nu ska jag kolla på tv och sen sova. Anställningsintervju imorgon bitti. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0