Life is good!

Livet leker :)

Igår fyllde ju Anton som sagt 7 år! Då var i vi lek&bus landet. Det var kul. Förutom att jag hade ont i min mage hela dagen.

Först så åt vi på subway, det var gott. Fast jag kunde inte äta så mycket för jag hde såå ont i magen.

Stora killen :)


Amelia och Therese i en jätte stor uppblåst drake som man kunde åka jätte branta kanor i :)


Amelia rider på en tiger!


En tiger som hade en gigantisk pung, inte helt barnvänligt på lek&bus ;)


Anton hoppar!


Lilla Amelia blev trött och tog en lur :)

Dagen var jätte rolig, har lovat Anton att vi ska åka dit igen snart.

Idag har jag varit barnvakt åt Wilma, Lovisa och Love en stund. Vi åt mat och gick och handlade jordgubbar.

Barnen när vi skulle gå till affären.


Gubbarna :)

Ikväll ska jag med lillebror och kolla på en lägenhet till honom.
Och den 11/5 ska jag på anställningsintervju :)
Och den 18/5 är det dax för mönstring! LÄNGTAR!!

Nu ska jag ta och väcka min lillebror som ligger i min soffa och slumrar.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Therese

Otäcka bilden på tigern där...hahaha!!! Tack för en supertrevlig o rolig dag gumman,det måste vi göra om! Alltid lika skoj tillsammans med dig o du är såååå underbar med mina barn <3 Puss&Kram

2009-05-06 @ 19:27:57
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0