En bra dag!

Har haft en bra dag tillbaka på jobbet. Det hade kunnat gå bättre men man är ju lite trög startad när man inte har jobbat på ett tag. Men dagen började riktigt bra, fick efter 30 min iväg ett sälj på 65 poäng, högsta poängen man kan få för ett sälj. Så riktigt bra med tanke på att jag nu mera när jag jobbar dagtid "bara behöver" komma upp i 60p för att få provision. Men jag kom allt upp i bra mycket mer än 65p, men jag vet att jag kan bättre :) Så nya tag imorgon.

När jag sitter i mina egna tankar och jobbar så känner jag att någon tittar på mig, en sån där varm blick som att någon beundrar en.. Ni förstår säker vad jag menar :p Så jag tittar upp iaf, och ser att Mr J  Står och tittar på mig och ler, och när jag ler tillbaka så utbrister han
 -Jag måste få bjuda ut dig...!


Såna kommentarer gör att man blir alldeles varm inombords
:) Så imorgon är jag alltså utbjuden, jag vet inte på vad för det skulle bli en överaskning tydligen... Han hade dessutom lyckats komma över sin förtvivlan över att jag bor i Kga och kunde numera acceptera det. Haha, Folk från Karlstad, vad ska man säga..? ;)




Ego girl :p

You can't feel anything that your heart don't want to feel
I can't tell you something that ain't real
The truth hurts but a lie's worse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0