Ett nytt försök!

Ska nu göra ett nytt försök med detta bloggande. Har verkligen varit värdelös på det ett tag men nu ska det bli bättring :)

Så vad har hänt då..
Jag jobbar och sliter i Karlstad. Från den 3/11  kommer jag bli anställd av Makalös vilket innebär att jag kommer gå över till dagtid, tjäna lägre timlön men provision :)
Så alltså kommer jag få lite fritid och tjäna mycket mer $$$!!
Opererade äntligen bort mina halsmandlar i torsdags så jag har ju mått bättre än vad jag gör just nu men får se det positiva i det hela att jag inte kommer ha problem med min hals längre då det inte finns något att ha ont i ;)
Annars så har det väl inte hänt så mycket som man bloggar om direkt :p
Jag har gjort det vanliga, umgåts med barnen och min familj. Och mina underbara vänner förstås <3

Den närmsta veckan kommer jag vara sjukskriven, och morgondagens mål är att trappa ner på det smärtstillande jag fick utskrivet efter operationen. Det hjälpte bra mot halsont, dock så fick jag andra biverkningar som huvudvärk, yrsel, svindel och magsmärtor. Så det känns inte så värt det faktiskt. Så morgondagen får utvisa hur jag mår på endast alvedon.. Det kan blir spännande :p

Life is what the future brings!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0