Helg!

Äntligen helg :)

Idag har jag varit med Sonja i örebro en sväng och spanat på lite julklappar. Har nu handlat 4 st, men många kvar.. Si sådär 20 st typ...!!

Är man på Marieberg så bara måste man ju gå in på Kicks och lukta på fanatiskt många parfymer :p
Hittar fortfarande ingen som slår min favorit DKNY :)
Hittade dock en ny favorit bland kill parfymerna, Diesel, damn va nice den är. Tur att jag har två bröder som behöver julklappar, och som inte läser min blogg så jag blir avslöjad :) Sonja höll inte med mig alls i mitt parfym val så av någon anledning luktar hela jag manlig parfym, tror hon kanske straffade mig för att jag inte gillade hennes favorit ;)

Imorgon blir det att åka till Mor och Far och hälsa på en sväng. Ska även passa på att hälsa på Mormor. :)
Och på kvällen blir det att hälsa på Sofia, Robert och deras bebis Anton :) Ska bli så kul!! :)

Nu blir det in i duschen och sen till Ida för att dricka vin och snacka skit. Det blir trevligt!


I mitt senaste blogg inlägg råkade jag slinta på tangenterna och skriva att jag på ett dagpass behöver komma upp i 60p, men det ska ju vara 70p :) Tur att jag har en så snäll läsare som skriver en kommentar om detta, men varför inte skriva vem du är? :p

OcH Matilda, ja det var rätt. Lite känsligt med en blogg och namn bara. Min blogg skulle vara bra mycket roligare om en massa namn nämndes :)

 I have a feeling inside,
And intuition's always been a woman's guide...!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0