Idag har jag kännt att jag lever!

Idag har det kännts att jag lever kan man säga. Inget smärtstillande förutom alvedon. Så ont i halsen har jag men ingen huvudvärk, magont, yrsel eller illamående så det är de värt :)

Idag har jag hjälp min underbara vän Linda att renovera badrummet på hennes salong, har ju lite klippning och färgning av mitt hår att betala av så det gör jag så gärna. Tänkte inte ens på det när jag erbjöd mig hjälp men det blir ju en toppen deal :) Så idag har jag gett mig själv 7 års olycka genom att fullkommligt massakerat en spegel som fan var inguten i väggen. Bara att ta fram hammaren, bra sätt att få ut lite aggression oxå. Trodde inte jag hade någon sådan men attans va bra det kändes efter :p Slipat och spacklat har jag gjort oxå, så imorgon blir det att slipa och börja måla :) Riktigt skönt att ha något att göra när jag är sjukskriven, annars hade jag nog klättrat på väggarna här i min skokartong..

Träffade Sonja en sväng med och vi kommer alltid in i våra djupa diskutioner, skillnaden nu från förut är att jag kan se allt på ett helt annat sätt och det känns så underbart :)
Vi pratade även om Ky-utbildningar, och jag är så sjukt sugen på att utbilda mig. Så nu blir det att sätta mig och spana på detta. Vet redan vad jag vill bli men frågan är när..?


 
Sonja och jag med våra funderingar :p



Not looking for cute little divos or rich city guys that just want to enjoy, I’m having a very good time in the heat, very bad in the arms of a boy!


Kommentarer
Postat av: Sonja

klockren :)

2009-11-02 @ 23:21:47
Postat av: Jimmy

Lät ju som en bra dag det! Hoppas du slipper undan olyckan bara.. :P

2009-11-02 @ 23:32:27
URL: http://fabulouslifeofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0