Life is good!

Jag som lovade att bättra mig att blogga :P Men de har inte gått så många dagar sen jag gjorde det sist iaf :)
Har inte riktigt haft tid, har pysslat med annat och varit trött efter operationen och allt målande.
Men nu är badrummet färdig målat och halsen är bra.

I fredags så sov underbara Wilma hos mig. Dom skulle egentligen på hockey men Wilma fick välja om hon ville gå på det eller sova hos Moster så hon säger -Jag vill sova hos dig såklart Moster! <3
Så vi hade myskväll med Idol och godis. Wilma ville rösta på Tove och Erik i idol så det gjorde vi.

Träffade oxå två riktigt trevliga och söta försäljare från Telenor när vi var och handlade, Så Elina har nu ett nytt bredband. Men jag gjorde en bra deal. :) Dessutom så blev jag uppring av dom dagen efter då dom ville ha med mig ut och festa. Haha, vad ska man säga, Jag är speciell :p

Och i lördags packade jag väskan och lämnade kga. Fick en skön känsla i kroppen av att bara lämna denna håla. Sen vart jag åkte och varför gjorde resan bara ännu bättre :)
Har haft en mycket bra helg och är nu utvilad och taggad för att åka till jobbet imorgon. Börjar nu jobba dagtid så jag får någon form av liv och tjänar mer cash :)

Nu ska jag laga matlåda, sen blir det sängen och en film, upp till jobbet imorgon som sagt...

Life is good!!



Somehow I'm drawn to danger, And have been all of my life. It feels my heart's divided half way 'tween wrong and right. I know I'm playing with fire but I don't know why...!!


Min fina blomma jag fick av bästa Linda när jag kom hem från sjukhuset :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0