Love My Life!

Har verkligen ingenting att klaga på, och det känns så underbart! Allt går verkligen som jag vill nu, och det var längesen det hände..!!

Idag har jobbat, blev dock inget dubbelpass.. Känner mig inte riktigt frisk, håller nog tyvärr på att bli förkyld igen..
När jag kom hem så städade jag och nu håller jag på att tvätta. Den ena helvetes maskinen där nere i källaren som man ska stoppa tvätt i gick ju givetvis sönder eller nåt. För jag är nästan helt säker på att tvätten inte ska komma ut ur den torr.. Så bara att ta den andra helvetes maskinen och vara uppe längre.. Men vad gör det när man har trevligt sällskap såhär på kvällarna :)

Har varit riktigt effektiv idag, hunnit med en massor. har tillomed gjort matlådor till resten av veckan. Lika bra att passa på för kommer nog inte hinna det senare i veckan, Jobbar nämligen på en surprise till någon :) Det kommer bli sjukt bra tror jag, eller hoppas jag..!! Gillar verkligen att överraska folk. Det är något som jag ska börja göra oftare.. :)

Något annat som jag verkligen gillar är att få uppskattning av folk, vem gör inte det iof :p
Träffade äntligen söta Emilia på jobbet idag, har inte träffat henne sen jag gick på sjukskrivning. Och hon hade tydligen en kompis som hade spanat in mig på fb, så av detta så var väl tanken att det skulle styras upp en blind dejt. Men får väl se hur det blir med det. Lammkött är inte riktigt min grej ;) Fast vad är min grej egentligen..? Har nog inte kommit på det själv än ;) Men det är alltid lika kul med uppskattning..

Fick idag veta att det blir julfest med jobbet oxå, och det kommer bli sjukt kul!! Jag och Emilia blev dock nedröstade när vi tyckte vi skulle ha mat och dryck på kontoret ist för att gå ut och käka.. Men det blir nog hur bra som helst iaf :)

Nu ska jag fortsätta att sällskapa på msn, fixa tvätten och tillslut få lite sömn förhoppningsvis.




Even though I know they're no good for me
It's the risk I take for the chemistry
With the bad boys always catching my eye





Kommentarer
Postat av: Mr Perfect

Skulle gissa på att din typ av kille är perfekt, lite äldre, gillar överraskningar och doftar Diesel.. :P

2009-11-17 @ 00:35:09
Postat av: Elina

Och vem är denna Mr Perfect som uppenbarligen vet så mycket om mig...?? Kanske dax att komma ut ur garderoben ;)

2009-11-17 @ 00:44:31
URL: http://envisthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0